TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2022

1 Toimintaympäristö

Olemme 1987 perustettu yhdistys, toiminta-alueemme on Tattarisuon, Malmin, Puistolan ja Heikinlaakson alue. Yhdistyksen tavoitteena on ollut olla aktiivinen toiminta alueellamme.

2 Tilikauden keskeiset tapahtumat 2022

Toimintamme on ollut aktiivista yli kolmenkymmenen vuoden ajan. Olemme tehneet yhteistyötä Helsingin kaupungin ja muiden alueen toimijoiden kanssa. Tällä kaudella olemme panostaneet Tattarisuon ongelmakohtiin ja yritysten aseman parantamiseen. Hallituksen pienryhmä on tavannut kaupungin virkamiehiä Tattarisuon ja ympäristön parantamiseksi.

3 Hallinto

Varsinainen vuosikokous pidettiin 22.4.2022, Tattarihovissa Jarrutie 1. Hallituksen kokouksia pidettiin 8 kertaa. Hallituksen järjestäytymiskokous oi 21.4.2022.

Hallituksen varsinaisia jäseniä ovat Lisbet Sipilä puheenjohtaja, Jan Andesson, Kauko Koskinen, Esa Laine, Lauri Elers, Tapani Holm, Jukka Aro, Sami Mannila, Sedat Yusul, Markku Kuosmanen ja Timo Lyytikäinen, sihteeri ja taloudenhoitaja Ritva Hyttinen.

Hallituksella ei ole varajäseniä. Yhdistyksen kirjanpitoa pitää Ritva Hyttinen. Yhdistyksen toiminnantarkastajana on Jaana Pirttimaa.

4 Yhdistyksen jäsenet

Kauden aikana yhdistyksessä oli 145 jäsentä. Kalenteritoimikunta toimitti vuoden 2022 kalenterit jäsenille. Jäsenille lähetettiin tiedotteita sähköpostille, joissa käsiteltiin Malminseudun alueen asioita.

5 Yhdistyksen talous

Yhdistyksen tulos oli – 4 651,62 euroa alijäämäinen ja yhdistyksen taseen loppusumma oli 19 654,09 euroa. Yhdistyksen talous on säilynyt vakaana. Jäsenmaksu oli 50 euroa kaudella 2022. Erillistä liittymismaksua ei ollut. Yhdistys pyrkii vahvistamaan talouttaan jäsenmaksujen avulla ja myymällä kalentereihin mainostilaa

6 Vuoden yrittäjä

Vuoden yrittäjäksi valittiin Saumalaakso Oy, Anton Panschin

7 Muistamiset

Muistettiin Lauri Elersiä 40-vuotispäivän johdosta.

8 Muuta

Yhdistyksen perinteistä syysmatkaa järjestettiin Valenciaan Espanjaan 4.-6.10.2022. Mukana oli 15 henkilöä.

Yhdistys avusti Ukrainaa 1 500 eurolla

Jäsenistölle järjestettiin 26.10.2022 Tuhoeläintorjuntainfo Rentokilin toimesta.